شناسهٔ خبر: 129376 - سرویس استان‌ها

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان دستگاه برتر در حوزه نماز شد

راهداری لرستان در اجلاس استانی نمار از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان بعنوان دستگاه برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان،  مراسم اجلاس استانی نماز و تقدیر از دستگاه های برتر در حوزه نماز در سال ۱۴۰۰ ،  ظهر امروز با حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان،دکتر  زیویار استاندار لرستان ، حجت الاسلام چراغی مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت مدیران دستگاه های اجرای در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد. 

در این مراسم از مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  با اهدا لوح یاد بود و تندیس به عنوان دستگاه برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.
  
لازم به ذکر است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در سال ۱۴۰۰،  در حوزه نماز، ضمن توسعه و به‌روزرسانی فضای نمازخانه‌ها و ترویج فرهنگ نماز در سطح اداره کل، شهرستان‌ها، شرکت‌های حمل و نقل و بیلبوردهای جاده‌ای، در راستای نظارت بر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافربری و توقف به موقع رانندگان حوزه مسافر در هنگام نماز و همچنین حضور پرشور کارکنان و تشکل‌های صنفی حمل و نقل در نمازجمعه اقدامات قابل قبولی داشته است.

گفتنی است حسین جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده استان در این مراسم حضور داشت و لوح وتندیس دریافت کرد.