شناسهٔ خبر: 129564 - سرویس هوایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

راه اندازی مرکز occ تمرین بزرگی برای صنعت هوانوردی است

محمد محمدی بخش و حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی و نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی به همراه رییس سازمان هواپیمایی کشوری از مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی و نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی به همراه محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری از مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی بازدید کرد.

محمدی بخش به همراه مذنب، صبح امروز در مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند مدیریت پروازها در این مرکز قرار گرفتند.

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، راه اندازی مرکز occ را تمرین بزرگی برای صنعت هوانوردی به ویژه در ایام اوج سفرها دانست و مهمترین ویژگی این مرکز راهم‌افزایی مدیران شرکت‌ها، همدلی، همکاری تمامی بخش‌ها و همچنین آشنایی با تکنیک‌های مدیریتی برشمرد.

وی با بیان اینکه سال آینده این مرکز جامع تر خواهد شد، از حضور فعال شرکت هایی هواپیمایی در طول ایام نوروز در مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم حسین مذنب از راه اندازی مرکز occ قدردانی کرد و از نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی خواستار پاسخگویی به موقع و مناسب به مسافران به ویژه تکریم مسافران هنگام تأخیرات احتمالی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در پایان نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی نیز گزارش‌هایی از نحوه عملیات این مرکز در طول روزهای گذشته ارائه کردند.