شناسهٔ خبر: 129594 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل راهداری ایلام سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام با صدور پیامی فرارسیدن نوروز 1402 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام، متن پیام تبریک سیدزاهدین چشمه خاور  به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهدو سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.

 نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

اینجانب برخود لازم می دانم  ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تلاقی ماه میهمانی خدا با نوروز باستانی از زحمات ارزشمند و تحسین برانگیز یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای کلیه همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم.امید است که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.