شناسهٔ خبر: 129595 - سرویس استان‌ها

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

تلاش برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام نوروز

کحال زاده ،اصفهان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از تلاش‌های بعمل آمده برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات بعمل آمده در این راستا افزایش نظارت بر قیمت‌های محصولات غرفه‌های فرودگاه بوده است.  

وی با اشاره به تاکیدات بعمل آمده برای رعایت دستور العمل‌های نوروزی و تلاش در جهت ارائه سرویس‌های مطلوب به مسافرین در ایام نوروز ۱۴۰۲ اذعان داشت: در راستای پاسخگویی به مسافرین میزخدمت در فرودگاه فعال بوده همچنین در جهت آسایش آنان تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی فرودگاه در این ایام لغو شده است.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: نورپردازی و بهبود روشنایی محوطه فرودگاه با نصب چراغهای پارکی روبروی ترمینال داخلی و تعویض پرژکتورهای برجهای نوری محوطه‌ها و نصب و راه اندازی نمایشگرهای ایستاده اطلاعات پرواز در ترمینال‌های پروازی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در واپسین ساعات سال ۱۴۰۱ از دیگر اقدامات ویژه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص کمبود تاکسی در زمان پرواز، نرخ کرایه و نظافت تاکسی‌های فرودگاه نظارت کافی بعمل می‌آید.