شناسهٔ خبر: 129616 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های بعمل آمده به گذشته می پیوندد. بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم کرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی کند.  

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱توانست علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان همگام با سایر خدمتگزاران صادق این مرز و بوم، گام‌هایی استوار در جهت خوشنودی ملت و سربلندی میهن عزیزمان بردارد و با تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی در مسیر توسعه کشور و تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، خدمات ارزنده ای به مردم عزیز ارائه نماید.  

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه کارکنان مجموعه راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که می بایست همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.  

اینجانب ضمن تقدیر از اهتمام مجدانه و تلاش های ارزنده همکارانم با اذعان بر این نکته که موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شده مرهون ممارست جهادی و تلاش همگانی بوده است، عید فرخنده نوروز و حلول سال ۱۴۰۲ خورشیدی را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بهارآفرین سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را برای همه مردم عزیز ایران مسألت می نمایم.