شناسهٔ خبر: 129618 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان:

مطلوب‌ترین شرایط امنیتی در فرودگاه‌ بین المللی زاهدان حاکم است

فرودگاه زاهدان- هواپیما فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با حضور در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان با مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ سردار عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با حضور در فرودگاه بین‌المللی زاهدان از این فرودگاه بازدید کرد و با مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان دیدار کرد.

در این دیدار سردار عقیلی به اهمیت و جایگاه پلیس فرودگاه‌ها به‌ویژه پلیس فرودگاه‌ها استان سیستان و بلوچستان اشاره و از عملکرد فرماندهی و پرسنل پلیس این فرودگاه و اقدامات صورت گرفته در فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ابراز رضایت کرد.

وی از مساعدت و همکاری ‌های مستمر مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ خسروی بنجار در جریان این بازدید به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار داشت: پلیس فرودگاه‌های استان در خط مقدم تامین نظم و امنیت قرار دارد و با هماهنگی و تعامل بسیار خوب با اداره کل و دیگر ارگان‌های نظامی مستقر در فرودگاه، مطلوب‌ترین شرایط امنیتی را در فرودگاه‌ بین المللی زاهدان و فرودگاه‌های تابعه شاهد هستیم.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، وی در رابطه با دیوار حفاظتی فرودگاه ایرانشهر عنوان کرد: ما از زمان تخریب دیوار تا زمان احداث آن با همکاری نیروهای انتظامی و نظامی فرودگاه ایرانشهر، در بحث تامین امنیت هیچ مشکلی نداشتیم و با برنامه ریزی‌های دقیق و منسجم در این راستا عملیات اجرای دیوار به اتمام رسید.