شناسهٔ خبر: 129731 - سرویس استان‌ها

جابه‌جایی بیش از ۳۵ هزار مسافر در محورهای مواصلاتی البرز

جابه جایی مسافر معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا یکم فرودین ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ هزار مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، میثم قدمی با تاکید براینکه بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با برنامه‌ریزی و درنظر گرفتن تمهیدات ویژه آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، افزود: با هماهنگی انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافر و نهادهای ذی‌ربط اقدامات لازم انجام شده است که با اولویت ایمنی و ارتقای سطح خدمات به مسافران این بخش خدمات مناسبی به ارائه شود.

وی اولویت اصلی در جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی را تامین رفاه و ایمنی آنها دانست و گفت: برای تحقق این هدف سامانه‌های ارتباطی و نظارتی گسترده‌ای به طرق مختلف برای ارتباط با مسافران از جمله نظرسنجی الکترونیکی حین سفر و سامانه در نظر گرفته شده است.

این مسئول در ادامه درباره وضعیت جابه‌جایی مسافران توضیح داد و گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا یکم فرودین سال جاری ۳۵ هزار و ۸۸ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.

قدمی با اشاره به اینکه جابه‌جایی این تعداد مسافر از طریق دو هزار و ۲۴۰ سفر انجام شده است، افزود: خوشبختانه به رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز، تاکنون تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باتوجه به ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شده است و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.