شناسهٔ خبر: 129779 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر :

قطعه اول محور دیلم به بهبهان زیر بار ترافیک رفت

قطعه اول محور دیلم به بهبهان زیر بار ترافیک رفت قطعه اول محور مواصلاتی دیلم در استان بوشهر به بهبهان خوزستان با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و فرماندار دیلم بازگشایی و زیربار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)قطعه اول محور مواصلاتی دیلم در استان بوشهر به بهبهان خوزستان با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و فرماندار دیلم بازگشایی و زیربار ترافیک رفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آئین اظهار کرد: این قطعه به طول چهار کیلومتر و عرض متوسط یازده و نیم متر و با اعتبار ۲۲۵ میلیاردریال از محل اعتبارات استانی و ملی تامین و هزینه شده است.
عبدالکریم اخترشناس افزود: پروژه محور دیلم به بهبهان در سه قطعه و در مجموع به طول ۲۵ کیلومتر توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شود که قطعه اول آن زیر بار ترافیک رفته و مابقی آن در سال جاری اجرایی و تکمیل می شود.
اخترشناس تصریح کرد: ۲ کیلومتر این محور تا روستای عامری و چهار کیلومتر تا گردنه اسخی و مابقی در حوزه بهبهان است.
وی عنوان کرد: توسعه و احداث راه‌ها از ضروریات است که باعث تسهیل در حمل و نقل، ایمنی بیشتر کاربران و کاهش حوادث جاده ای می شود.