شناسهٔ خبر: 129898 - سرویس استان‌ها

به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان صادر شد؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

پیام نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در این پیام ضمن قدردانی از تلاش‌ کلیه همکاران در خدمت رسانی به مردم استان، برای ملت بزرگ ایران و کارکنان مجموعه راه و شهرسازی استان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

متن کامل پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم         

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یامحوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

حلول شورانگیز سال نو و بهار دل انگیز طبیعت در تلاقی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، معنادار و حلاوت مضاعفی برای تشنگان کلام وحی و شیفتگان نشاط، شادابی و صفای دل و جان ایجاد کرده تا در مقام بندگی، پرستش، خودسازی و تزکیه نفس، خاضعانه شکرگزار الطاف بیکرانش باشند.

بر خود لازم می دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان، پیمانکاران، مشاوران و تلاشگرانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیرخود موجبات حرکت رو به رشد مجموعه راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۱ را فراهم نموده اند؛ صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم و امیدوارم با کمک و تلاش مضاعف دست اندرکاران و همکاران محترم، سال جدید نیز همراه با خلاقیت، سخت کوشی، یکپارچگی و هم افزایی آغاز و تداوم یابد.

با تبریک و شادباش فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت رمضان، سلامتی، سربلندی، عزت و کامیابی روزافزون آحاد ملت ایران، هم استانی های ارجمند و همکاران فرهیخته و رسالت شناس، تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خدای کریم مسئلت می جویم.