شناسهٔ خبر: 129961 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خبرداد:

افزایش ۶ درصدی تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون

افزایش 6 درصدی تردد وسایل نقلیه در لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۶ درصدی تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی اظهار داشت: تردد نوروزی ۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۳۳۸ وسیله نقلیه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین ۱۴۰۲ در محورهای لرستان ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تردد بین استانی ۴۹۵ هزار و ۳۱۴ وسیله نقلیه روز سوم فروردین در محورهای لرستان ثبت شده است، افزود: این آمار نسبت به روز دوم فروردین از ۱۱ درصد افزایش برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به ثبت تردد ۳۲۵ هزار و ۲۰۰ وسیله نقلیه غیربومی توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در روز سوم فروردین عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه غیربومی در محورهای این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: تردد نوروزی وسایل نقلیه در محورهای لرستان توسط ۶۸ دوربین جاده‌ای ترددشمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های این استان ثبت شده است.

شیروانی گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محورهای لرستان در روز سوم فروردین مربوط به محور خرم‌آباد- تقاطع آزادراه خرم‌زال و محور سه‌راهی چالان‌چولان- دورود است.