شناسهٔ خبر: 129994 - سرویس استان‌ها

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خبر داد؛

افزایش ۱۹ درصدی ترددهای ورودی و خروجی استان هرمزگان در طرح نوروزی ۱۴۰۲

افزایش 19 درصدی ترددهای ورودی و خروجی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ محمد خزایی، رئیس اداره مدیریت راه های استان هرمزگان از افزایش ۱۹درصدی ترددهای ورودی و خروجی و همچنین افزایش ۲۸ درصدی تردد در سطح محورهای برون شهری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،محمد خزایی رئیس اداره مدیریت راههای استان گفت: در طرح نوروزی ۱۴۰۲ که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ شروع و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، از ابتدا تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱، تعداد ۱۶۱۱۷۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ ، افزایش ۸۶ درصدی و نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱ افزایش ۱۹ درصدی داشته است.

خزایی افزود: ۱۶۱۶۳۳ وسیله نقلیه در این مدت از محورهای ورودی وارد استان شده اند که در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ ، ۱۹ درصد افزایش و نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۰ نیز ۱۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: تردد کل وسایل نقلیه در سطح محورهای استان، ۲۹۲۸۸۰۶ تردد می باشد که نسبت به مدت مشابه طرح های نوروزی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۲۸ و ۴۰ درصد افزایش داشته است.

خزایی در پایان گفت: از مسافران عزیز خواستارم با رعایت مسائل ایمنی ترددی ایمن را برای خود و سایرین فراهم آورند و همچنین هموطنان می توانند جهت کسب اطاعات لازم در خصوص وضعیت راهها از طریق مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir ، نرم افزار موبایلی ۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۲۴ ساعته تلفنی ۱۴۱ اقدام کنند.