شناسهٔ خبر: 130017 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خبر داد؛

بازدید استاندار و مدیران استانی هرمزگان از مجتمع خدمات رفاهی ارشک

بازدید مقامات عالی رتبه هرمزگان از مجتمع خدمات رفاهی ارشک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: شامگاه ۲۹ اسفندماه، استاندار هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرمانده پلیس راه استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با حضور معاونین راهداری استان از غرفه های بر پا شده در طرح پویش همراهان سفر ایمن واقع در مجتمع خدمات رفاهی ارشک بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،عباس شرفی گفت: در این بازدید، ارزیابی واحد ها و آماده باش نیروهای راهداری به همراه آماده باش ماشین آلات در محور بندرعباس - میناب با حضور استاندار هرمزگان و مقامات عالی رتبه استان، بازرسی شد.

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ضمن خشنودی از رضایت مندی استاندار هرمزگان از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، افزود: از استاندار هرمزگان در جهت هماهنگی دستگاه های اجرایی برای اقدامات و الزامات این طرح ممنونیم و هم از همکاری همکاران مان که با تمام تلاش خود در راهداری به همراه پلیس‌راه استان از محورهایی که ناوگان‌های عمومی در حال تردد هستند، بازدید می‌کنند و موارد ایمنی را به اتوبوس‌ها تأکید خواهند کرد.

شرفی افزود: در مورد گلوگاه‌ها و پاسگاه‌های پلیس‌راه‌ها نیز کنترل‌های کامل صورت گیرد تا جای نگرانی برای مسافرین باقی نماند تا در سال نو شاهد کاهش تلفات و خسارت به هموطنان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت محور بندرعباس-میناب، افزود: در ادامه این برنامه، هماهنگی کامل با پلیس راه، استقرار ماشین آلات در نقاط حادثه خیر برای کاهش حوادث سال نو و آنالیز تردد مسافرین در آستانه سال نو انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل هرمزگان از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این غرفه ها خبر داد و گفت: از دیگر برنامه های این غرفه ها اجرای مسابقه، سخنرانی، توصیه هایی برای کاهش تصادفات است.

شرفی افزود: بسیج دستگاه ها، تاکید بر رعایت کردن موارد ایمنی رانندگان در حین سفر و هماهنگی دستگاه های اجرایی در این طرح حائز اهمیت است.

وی با تاکید کرد: هموطنان مشاهده هرگونه مشکل در خصوص موضوعات مربوط به حوزه راه و حمل و نقل با تماس با این شماره سامانه ۱۴۱ در انجام خدمات به آن عزیزان یاری کنند.

در پایان مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز از مجموعه اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان قدردانی کرد.