شناسهٔ خبر: 13004 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازي استان مازندران اعلام کرد:

مازندران دارای بالاترين سهم مشاركت انتخابات نظام مهندسي در كشور

حيدر نوروزی هفتمين دوره انتخابات هيئت مديره نظام مهندسي ساختمان مازندران همزمان با سراسر كشور در ۲۳ شعبه اخذ راي در سطح استان به صورت كاملا الكترونيكي برگزار شد و بالاترین میزان مشارکت را از سوی مهندسان در کشور به خود اختصاص داد.

 حيدر نوروزي مديركل راه و شهرسازي مازندران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اعلام کرد: اين انتخابات بر اساس قانون نظام مهندسي هر سه سال يكبار براي تعيين اعضاي هيئت مديره و امسال براي دومين بار به صورت كاملا الكترونيكي برگزار شد.

وي تأکید کرد: در اين انتخابات ۱۱ هزار و ۴۲ نفر از اعضاي نظام مهندسي ساختمان استان مشاركت کردند که بالاترین میزان مشارکت در کشور را به خود اختصاص دادند.

نوروزي با اشاره به اينكه در اين دوره ۶۰ نفر براي عضويت در هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان داوطلب شدند ، افزود: در پايان انتخابات و پس از مشاركت حداكثري اعضاء ، ۱۳ مهندس آقا و ۲ مهندس خانم انتخاب شدند.

نوروزي با تأكيد بر تأمين امكانات لازم و رعايت بي‌طرفي در برگزاري انتخابات ، اضافه كرد : هفتمين دوره انتخابات نظام مهندسي ساختمان استان در هفت گروه عمران، معماري، تاسيسات برقي، مكانيك، نقشه‌برداري، ترافيك و شهرسازي برگزار شد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی مازندران در پایان از افزایش سه هزار نفری تعداد رأی‌دهنگان در انتخابات در استان خبر داد و گفت: در انتخابات سال جاری ما نزدیک به سه هزار رأی بیشتر از سال گذشته جمع آوری کردیم که نشان‌دهنده استقبال بی‌نظیر مهندسان به ویژه جوانان از برگزاری آن به شمار می رود./