شناسهٔ خبر: 130491 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

طرح پویش همراهان سفر ایمن در کاهش تصادفات جاده ای موثر است

سفر معاون حمل و نقل سازمان به استان کرمانشاه معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از محل اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن و پایانه مسافربری شهید کاویانی بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از محل اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن و پایانه مسافربری شهید کاویانی بازدید کرد و گفت: این پویش و آموزش های انجام شده تاثیرات موثری در کاهش تصادفات جاده ای داشته است.

وی گفت: استارت برگزاری ایستگاه های طرح پویش در سال گذشته انجام شد و در سال‌جاری به شکل گسترده تری در حال انجام است.

شهرکی افزود: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، اشاعه و پاسداشت ارزش های دینی و مذهبی در سفرهای نوروزی به ویژه ایام ماه مبارک رمضان، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران اسلامی، به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیرهای منتخب از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی درباره بازدید از پایانه مسافربری شهید کاویانی گفت: اقدامات خوبی در پایانه مسافربری شهید کاویانی انجام شده است که از جمله آن باجه متمرکز فروش بلیت می‌باشد در این باجه بصورت عادلانه مسافران ورودی در بین تعاونی ها تقسیم می شوند.

شهرکی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران حوزه راهداری گفت: اقدامات خوب و ایمن سازی های انجام شده باعث شد است که هموطنان در انجام سفر های نوروزی آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

وی در پایان افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه در نوروز سال جاری باید با تمامی توان نسبت به ارائه خدمات به مسافران نوروزی تا پایان طرح اقدام کند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با نظارت مستر نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اقدام کند.