شناسهٔ خبر: 130501 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در بازدید از شهرستان میانه:

استقبال شهرستان میانه از مسافران نوروزی

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی از شهرستان میانه در نهمین روز از عید نوروز مدیر کل راه و شهرسازی در کنار مجموعه مدیران وزارتی استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از ستاد سفرهای نوروزی شهرستان میانه بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل راه شهرسازی ضمن بازدید از مجموعه های خدمات رسان نوروزی به مسافران از پاسگاه میانه، پارک دانش، هتل سولماز میانه ونمایشگاه غرفه های صنایع دستی شهرستان میانه بازدید و از نزدیک بامجموعه های خدمات رسان دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه بازدید ها ضمن تقدیر و تشکر از پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میانه در ستاد دهی به مسافران نوروزی افزود: همزمان با روزهای نوروز پلیس نقش مهمی درایجاد آرامش برای مسافران را دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجانشرقی  بیان داشت: حضور شما (نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان) در سختی‌ها، تنگه‌ها، دره‌ها، ارتفاعات و مناطق دور افتاده استان در کنار مردم یک آرامش وجودی ایجاد می کند و این آرامش بخشی از ایمان ما است.

بخشی زاده گفت: امیدواریم با همت عالی و دلسوزی همه دستگاه‌ها بتوانیم با اصلاح مهندسی راه‌ها و مسیرهای ترددی و همچنین رفع مناطق حادثه‌خیز به ویژه محورهایی که در طول سال گذشته بیشترین حوادث را داشتند، باعث کاهش تصادف شویم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: همه کارکنان پلیس، نیروهای امدادی و خدمات رسان که با انجام اقدامات حوزه تخصصی خود بتوانند از حوادث رانندگی پیشگیری کنند و نیز هر کدام یک قهرمان و فداکارانی هستند که برای مردم تلاش می‌کنند و اگر نیت خدایی در آن باشد ذخیره آخرت و بهشت را پروردگار نصیبش می‌کند.

در پایان مراسم ضمن بازدیداز نقاط مختلف شهرستان میانه از خدمات رسانی تمامی ارگانهای دولتی و مسئولین استان نهایت تقدیر و تشکر را نمود که با امکانات عالی از مسافران نوروزی اسقبال می شود.