شناسهٔ خبر: 13056 - سرویس استان‌ها

افزایش ۱۰۰ درصدی شرکت‌کنندگان در انتخابات نظام مهندسی خوزستان

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: انتخابات این دوره افزایش صد در صدی شرکت‌کنندگان را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی در این خصوص گفت: ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان پنجشنبه گذشته در شهرهای اهواز، دزفول، آبادان، بهبهان، ایذه، رامهرمز، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، شوش، مسجدسلیمان، خرمشهر، باغملک، امیدیه و دشت آزادگان برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد: مهندسان توانمند خوزستانی که بارها و بارها شایستگی خود را در دوران دفاع مقدس و سازندگی نشان داده‌اند این بار هم با امید به آینده‌ای بهتر، تدبیر را پیشه خود ساخته و نظام مهندسی استان را در دوره جدید به جایگاه اعلای خود رهنمون سازند.

آسفالت ۱۴ کیلومتر از محور اندیکا - بازفت

غضنفر جمالپور رئیس اداره راه و شهرسازی اندیکا در خبری دیگر از تعریض و آسفالت ۱۴ کیلومتر از محور اندیکا-بازفت در بخش چلو شهرستان اندیکا  خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی افزود: این محور یکی از محورهای پرتردد شهرهای شمال خوزستان به استان چهارمحال بختیاری است که طرح بهسازی و تعریض آن از منابع اعتبارات ملی همچنان در حال اجراست.

رئیس راه و شهرسازی اندیکا اضافه کرد: سه کیلومتر دیگر از این مسیر پیشتر در حد فاصل پا آب شلال تا تونل دلا در بخش مرکزی ، تعریض و آسفالت شده است.

شهرستان اندیکا ، شامل سه بخش مرکزی آبژدان، چلو و اندیکا ، در شمال شرقی خوزستان قرار دارد.

جمعیت این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت آن دو هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع است. در این شهرستان هم اینک ۹۵ کیلومتر راه اصلی و ۱۴۱ کیلومتر راه فرعی درجه یک و دو وجود دارد./