شناسهٔ خبر: 130623 - سرویس استان‌ها

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خبر داد:

برگزاری پویش همراهان سفر ایمن در ۴ نقطه استان یزد

معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از برگزاری پویش همراهان سفر ایمن با هدف کاهش سوانح رانندگی در چهار نقطه استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، حامد معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به برگزاری پویش همراهان سفر ایمن در سال جدید اظهار کرد: این پویش یکی از طرح‌هایی است که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و به تبع آن اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در نظر گرفته شده و مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح، کاهش سوانح جاده‌ای به ویژه در ایام نوروز است.

وی افزود: پویش همراهان سفر ایمن یکی از ارزشمند ترین اقدامات حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد است که در این طرح از ظرفیت های سفر برای ایجاد فضای معنوی همزمان با بهار قرآن تدارک دیده شده است.

معتمدی با اشاره به هدف پویش همراهان سفر ایمن تصریح کرد: پویش همراهان سفر ایمن با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح به منظور ارتقا ایمنی و فرهنگ سازی استفاده از مجتمع با شعار هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت در چهار نقطه استان در محل مجتمع پرهام در محور تفت ابرکوه ، راهدارخانه سعید آباد در محور تفت به دهشیر و مجتمع ستارگان در محور مهریز به یزد و مجتمع ایرانیان در محور اردکان نایین در حال انجام است.