شناسهٔ خبر: 130688 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت ۱۲ فروردین

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم   

۱۲ فروردین یادآور همت و درایت مردان و زنانی است که سرود ایمان و رهایی را بر مناره‌های عشق فریاد زدند و نقش پرواز و آزادی انسان را در بهار طبیعت برای همیشه جاودان نمودند. در این روز، که روز تثبیت انقلاب اسلامی و زنده شدن آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام محمدی و شکوفایی دستاوردهای ایران اسلامی است، پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری امت همیشه در صحنه، به رهبری امام خمینی (ره)، مُهر تأیید و تأکید گرفت.  

در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه‌ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه‌ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد و در این روز، به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه‌های اسلام ناب محمدی (صلی الله و علیه و آله و سلم)، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.  

اینجانب فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را که ثمره رشادت و جانفشانی دلیر مردان وشیرزنان ایران اسلامی است، صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم در سایه الطاف الهی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، در مسیر افتخار وسربلندی ایران عزیز محکم و استوار گام بر داریم.