شناسهٔ خبر: 13100 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی قم:

انتخابات نظام مهندسی استان قم در کمال سلامت برگزار شد/ هیچگونه شکایتی نداشتیم

محسن بهشتي به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان قم، هفتمين دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قم در سلامت کامل برگزار شد.

محسن بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: در پی برگزاری انتخابات هفتمین دوره اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۰۷/۱۶ و در اجرای مفاد ماده ۶۹ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نتایج آرای کاندیداهای هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان همان روز اعلام شد که پیرو آن ۹نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره سازمان نظام‌مهندسی و ۷نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. رای اعضا نیز به دو صورت الکترونیکی و دستی شمارش شد.

وی درباره شکایات احتمالی اعضای سازمان نظام‌مهندسی نسبت به برگزاری این دوره از انتخابات نیز گفت: تا امروز -دوشنبه ۲۰مهرماه -نیز هیچ‌گونه شکایتی درباره نتیجه آرا از سوی نامزدها و یا اعضای سازمان نظام‌مهندسی نداشتیم. اگر چه به استناد ماده ۷۰ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی، شاکیان انتخابات می‌توانند شکایات خود را با ذکر نام، مشخصات و نشانی تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۰۷/۲۲ به دبیرخانه هیئت اجرایی و دستگاه نظارت استان قم، تحویل داده و رسید دریافت کنند. به شکایت  بدون نام و مشخصات و نشانی تربیت اثر داده نخواهد شد.

هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در روز پنجشنبه- ۱۶ مهرماه- و همزمان با سراسر کشور در سه شعبه اخذ رای در قم و به صورت الکترونیکی برگزار شد و اعضای منتخب به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان قم بر عهده خواهند داشت.