شناسهٔ خبر: 131338 - سرویس استان‌ها

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در پی درگذشت سرهنگ پاسدار علیرضا افشاری

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با صدور پیامی درگذشت مهندس افشاری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، با صدور پیامی درگذشت مهندس افشاری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت همکار عزیز و گرانقدرمان، جانباز سرافراز اسلام و یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس «سرهنگ پاسدار علیرضا افشاری» فرمانده مرکز بسیج وزارت راه و شهر سازی موجب تأسف، تاثر و تالم گردید.

‪. بی گمان اینکه این مجاهد خدوم در ماه ضیافت الهی دعوت حق را لبیک گفته و به همرزمان شهیدش پیوسته است، به دور از حکمت نیست. این پاسدار سپاه اسلام، سالها با وجود تحمل درد و رنج جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس، لحظه ای از خدمت به ملت شریف ایران اسلامی دست برنداشت و همواره با حضور موثر در سنگر های مختلف عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی، صفحات زرینی را بر عمر با برکت خود به یادگار گذاشت.

یاد و خاطره این جانباز سرفراز میهن و سرباز ولایت همیشه در اذهان همرزمانش زنده و جاوید خواهد ماند.

بنده ضمن تسلیت به همکاران، بسیجیان مرکز بسیج وزارت راه و شهرسازی و تمامی علاقه مندان و دوستداران آن مرحوم فقید به ویژه خانواده محترمشان، از درگاه ایزدمنان علو درجات برای آن مرحوم و صبر و آرامش را برای بازماندگان مسئلت دارم. روح پاک این پاسدار ولایت با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) محشور گردد. محمد حسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان