به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)،امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است.
وی افزود: در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوندو حیطه و بافت شخصیتی هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید حفظ شود.
بخشی زاده با اشاره به اینکه در هر سیستم عدم انگیزه و نارضایتی شغلی وجود داشته باشد بازخورد آن بر رفتار، گفتار و تفکر افراد سیستم، اثر منفی باقی می گذارد.
ایشان در پایان با اشاره به اینکه ، بهبودارائه خدمات، کاهش میزان تعارضات بین مردم و کارکنان، کاهش میزان دوباره کاریها و سردرگمیها، بهبود نظام اطلاعرسانی و اطلاعدهی، کنترل و ارزیابی بهتر و مطلوبتر عملیات و فعالیتها، افزایش میزان بهرهوری، کارآیی و اثربخشی امور را از مهمترین اهداف بین سازمانها و ارباب رجوع عنوان کرد.