شناسهٔ خبر: 13152 - سرویس استان‌ها

پس از یک هفته توقف و همزمان با تهران و فارس انجام می‌شود؛

برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی گیلان به‌صورت دستی

خاوری رئیس هیئت نظارت برهفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان از برگزاری دوباره این انتخابات به‌صورت دستی و همزمان با استان‌های تهران و فارس در روز پنجشنبه - ۲۳مهرماه جاری -خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی گیلان،شعبانعلی‌ خاوری رئیس هیئت نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان گیلان ضمن تشکر از استقبال پرشور اعضای این سازمان در انتخابات هفته گذشته و پوزش دوباره از بروز مشکلاتی که منجر به توقف فرایند برگزاری انتخابات شده بود،برگزاری دوباره هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان گیلان را ۲۳ مهرماه اعلام کرد و گفت:در راستای حفظ و صیانت از آرای مهندسان و در جهت برگزاري انتخاباتي شفاف ،انتخابات لغوشده مجددا در پنجشنبه هفته جاری در همان زمان ومکان و در ۱۱ حوزه انتخابی گیلان به‌صورت دستی برگزار خواهد‌شد.

وی با اشاره به اهمیت این انتخابات خاطر‌نشان کرد:سازمان نظام‌مهندسی نقش مهم و با اهمیتی در کیفیت ساخت وسازها و همچنین رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان بر عهده دارد و هیات مدیره‌ای که از تصمیم‌گیری جمعی مهندسان ساختمان و مشارکت آگاهانه و حداکثری اعضای سازمان در این امر مهم انتخاب می‌شود از جایگاه مطمئن‌تری برخوردار خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با انتخابات آگاهانه مهندسان شاهد یک هیات‌مدیره با خرد جمعی و هماهنگ در راستای توسعه و اعتلای حرفه مهندسی باشیم.

مهندس خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان و رئیس هیئت نظارت برهفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان از اعضای نظام‌مهندسی خواست بار دیگر در انتخابات حضوری فعال داشته باشند تا دربهبود و ارتقاء صنعت ساختمان‌سازی سهیم باشند.

وی افزود:پس از اتمام رای‌گیری نتیجه ابتدایی انتخابات اعلام می شود و تا زمان اعطای حکم برای اعضای جدید هیئت مدیره نظام‌مهندسی ساختمان از سوی وزیر محترم راه وشهرسازی ، هیئت مدیره قبلی، مدیریت امور را برعهده دارند.

 در این دوره۵  نفر در رشته عمران، ۲ نفر در رشته معماری،۲ نفر در رشته برق، ۱ نفر در رشته مکانیک،۱ نفر در رشته نقشه برداری،۱نفر در رشته شهرسازی و۱نفر در رشته ترافیک به عنوان نفرات اصلی وبرای هرکدام از این شاخه ها یک نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب می شوند./