شناسهٔ خبر: 132346 - سرویس استان‌ها

در راستای تامین اعتبارات استان صورت گرفت؛

بازدید از برخی پروژه های بازآفرینی شهر مشهد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بازدید میدانی سعیدیان معاون امور راه و ترابری و مدیریت شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کل کشور از برخی پروژه های بازآفرینی شهری مشهد با همراهی شکیبا مشاور مدیر کل و نصرالهی رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ نصرالهی در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید با هدف ارائه گزارش پیشرفت پروژه ها و برنامه اولویت بهره برداری و تلاش های صورت گرفته در سال گذشته همراه بود.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن تشکر از حمایت های دولت از پروژه های بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی استان افزود: تعداد ۳۲ پروژه در استان تعریف شده که از این تعداد ۲۷ پروژه هدف بازآفرینی شهری دارای اعتبار مصوب ۱۴۰۰ با اعتبار ۵۸۷،۲۰۰ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: ۱۳ پروژه از ۳۲ پروژه تعریف شده در سال ۱۴۰۱ به اتمام رسیده است و از مجموع ۷۱ پروژه هدف بازآفرینی شهری در برنامه ششم توسعه تعداد ۴۲ پروژه در سال گذشته به پیشرفت فیزیکی صد درصد رسیده اند که ۵۹ درصد از پروژه های اجرایی است .