شناسهٔ خبر: 133658 - سرویس استان‌ها

واحدهای طرح نهضت ملی مسکن بوئین‌زهرا در موعد مقرر تحویل متقاضیان می‌شود

بازدید استاندار قم از پروژه نهضت ملی مسکن سایت 560 هکتاری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: طرح نهضت ملی مسکن بوئین زهرا با جدیت در حال اجرا بوده و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده در موعد مقرر به متقاضیان تحویل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: طرح ۵۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن بوئین زهرا در زمینی بالغ بر ۵۰۰۰۰ مترمربع و در ضلع غربی این شهر در دست ساخت قرار دارد که در قالب انبوه‌ساز جهت احداث و تکمیل در اختیار پیمانکار واجد شرایط قرار گرفته است.

وی در این خصوص بیان داشت: مجموعه راه و شهرسازی با هدف خانه‌دار کردن مردم و تحقق شعار دولت مردمی، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا همه لوازم و شرایط موردنیاز جهت تکمیل طرح مهیا گشته و بصورت مستمر در حال پایش و نظارت بر حسن اجرای عملیات عمرانی می باشد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا افزود: تعدادی از بلوک‌های ۱۷ گانه این طرح، در مرحله سقف اول و تعدادی نیز در مرحله سقف سوم هستند که بسرعت درحال تکمیل می باشند و فصل کار امسال، زمان طلایی ما برای پیش‌برد طرح خواهد بود.

شویان ضمن تقدیر از دستگاه های مرتبط با این طرح افزود: امیدواریم با پیگیری‌های دست‌اندرکاران امر، زیرساخت های خدماتی در سریعترین زمان ممکن به بلوک های در حال احداث متصل شوند.