شناسهٔ خبر: 13383 - سرویس ریلی

سومين قطار در مسير گرگان-پل سفيد راه‌اندازی شد

ریل باس قطار حومه ای مدير بازاريابی و فروش شركت حمل و نقل ريلی رجا گفت: سومين قطار در مسير گرگان-پل سفيد با ۳ واگن ۹۶ نفره اتوبوسي و با ظرفيت كل ۲۸۸ نفر از روز شنبه ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۴ در مسير گرگان-پل‌سفيد حركت خود را آغاز كرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت رجا در راستاي سياست‌هاي دولت مبني بر توسعه حمل‌ونقل حومه‌يي و محلي و به منظور خدمات‌رساني مطلوب‌تر به هم‌وطنان در استان‌هاي مازندران و گلستان، شركت رجا سومين قطار را در مسير گرگان-پل‌سفيد راه‌اندازی كرد.

سعيد رهنما مدير بازاريابي و فروش شركت رجا در خصوص برنامه‌ حركت قطار جديد در اين مسير گفت: مطابق برنامه‌ريزي صورت گرفته از سوي راه‌آهن ج.ا.ا، قطار اتوبوسي جديد همه روزه ساعت ۶:۲۰ صبح از ايستگاه پل‌سفيد حركت كرده و حدود ۱۰:۱۵ وارد ايستگاه گرگان مي‌شود. مراجعت آن نيز همه روزه ساعت ۱۶و ورود به ايستگاه پل‌سفيد ، ساعت ۲۰ مي‌باشد.

وي خاطر نشان كرد: بهاي بليت مبدأ-مقصد قطار ياد شده ۵۰ هزار ريال است كه تا اطلاع‌ ثانوي به مبلغ ۳۵ هزار ريال به متقاضيان عرضه مي‌شود.

مدير بازاريابي و فروش شركت رجا با اشاره به تردد زياد مسافران و وجود دو قطارديگر در اين مسير اظهار داشت: اين اقدام به منظور خدمات‌رساني مطلوب به هموطنان گرامي در استان‌هاي مازندران و گلستان  و همچنين راحتي و امنيت در تردد‌هاي بين شهري صورت گرفته و اميدواريم مردم گرامي منطقه از اين وسيله نقليه ايمن استقبال خوبي كنند.

هم وطنان گرامي براي آگاهي از برنامه حركت قطارهاي محور شمال، بهاي بليت، نمايندگي‌هاي مجاز فروش بليت و ... مي‌توانند با سامانه‌ي ارتباط با مشتريان رجا از طريق تلفن‌هاي ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس حاصل نمايند./