شناسهٔ خبر: 133867 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه آبادان؛

بستر سرمایه‌گذاری در فرودگاه آبادان فراهم است

شمالی نژاد آبادان مدیر فرودگاه آبادان این فرودگاه را مهمترین دروازه ورودی استان خوزستان در جنوب کشور دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های موجود در فرودگاه آیت الله جمی موجب رونق اقتصادی منطقه و جذب گردشگر می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ جواد شمالی نژاد مدیر فرودگاه آبادان این فرودگاه را مهم‌ترین دروازه ورودی استان خوزستان در جنوب کشور دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در فرودگاه آیت الله جمی موجب رونق اقتصادی منطقه و جذب گردشگر می‌شود.

شمالی نژاد اظهار کرد: فرودگاه آبادان برای توسعه منطقه قابلیت‌های بسیاری دارد که توجه به آن موجب تحول فرودگاه و خطه جنوب کشور خواهد شد.

وی گفت: افزایش برنامه پروازها و بهسازی و توسعه مطلوب ترمینال ها از جمله اهدافی است که تحقق آن موجب رشد و شکوفایی فرودگاه آبادان خواهد شد.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به مرزی بودن این فرودگاه گفت: این عامل سبب محدودیت هایی مثل عدم برقراری پروازهای آموزشی و تفریحی شده است.

شمالی نژاد با بیان اینکه زمینه فعالیت در فرودگاه آیت الله جمی گسترده است، گفت: بستر سرمایه گذاری در اراضی فرودگاه در زمینه هتل، پمپ بنزین و هوانوردی عمومی فراهم است.

وی ضمن اشاره به اقدامات موثر فرودگاه آبادان در زمینه افزایش ایمنی پرواز، گفت: بهسازی سطوح پروازی، بهسازی و تکمیل سیستم های روشنایی باند و فلایت چک سیستم های ناوبری از اقداماتی بود که در این راستا انجام شده است.