شناسهٔ خبر: 134181 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع:

۳۴ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است

مسعود عبدارضایی معاون توسعه مدیریت و منابع استان کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۳۴ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه درحال خدمات دهی به کاربران جاده‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  مسعود عبدالرضایی گفت: مجتمع های خدمات رفاهی، مجموعه هایی از امکانات است که در جهت ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی احداث می شوند هر مجتمع خدمات رفاهی دارای امکاناتی همچون: نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.

وی گفت: استان کرمانشاه دارای ۳۴ مجتمع خدمات رفاهی درحال بهره‌برداری می باشد و ۲۲ مجتمع خدمات رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی در حال ساخت است.

عبدالرضایی افزود: در فروردین ماه سال‌جاری، ۳ موافقت اصولی برای مجتمع های خدمات رفاهی استان کرمانشاه تمدید شده و ۱۹ مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام است.

وی گفت: به موجب قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها در راستای حفظ ایمنی مردم در محورهای مواصلاتی، کاهش تعداد دسترسی ها به جاده‌ها، احداث تأسیسات خدمات جاده‌ای به صورت منفرد ممنوع است و صرفاً در قالب مجتمع های خدمات رفاهی امکان پذیر است. 

عبدالرضایی در پایان از کلیه کاربران جاده ای خواست که درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها به اطلاع این اداره کل برسانند.