شناسهٔ خبر: 134190 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان طی پیامی روز ارتباطات و آغاز هفته ملی روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه استان و مسئولان روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی ، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان روز ارتباطات و آغاز هفته ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است .

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود.

27 اردیبهشت در تقویم بین الملل به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاریشده است ،روزی برای گرامیداشت دانشی که حتی از آن به عنوان هنر هشتم یاد می کنند تا اهمیت روابط عمومی را در جهان امروز بیشتر نشان دهند.

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم؛ بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است و سربلندی و موفقیت همگان را از خداوند منان خواستارم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج می نهم.