شناسهٔ خبر: 13427 - سرویس استان‌ها

پايان كار مسكن مهر بانه در سال ۹۵

مسکن مهر کردستان مدير ساختمان و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان كردستان از تحويل تمامي واحدهاي مسكن مهر بانه تا پايان سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كردستان، خسرو ويسي گفت: ۲۲۸۰ واحد مسكن مهر براي بانه تعريف شده است كه از اين تعداد ۸۸۰ واحد به صورت خود مالك بوده و عمليات اجرايي آن به خود مالك واگذار شده و ۱۴۰۰ واحدنیز به صورت انبوه‌سازي ۹۹ ساله است.

ويسي افزود: ۱۴۰۰ واحد در قالب ۴ طرح ۱۲۴ واحدي شهرك مولوي، ۱۱۲ واحدي جاده سردشت، ۶۷۲ واحدي جاده سقز و ۵۳۰ واحدي جاده بوئين تعريف شده است.

وي عنوان كرد: طرح شهرك مولوي تحويل متقاضيان شده و طرح جاده سردشت نيز در آينده نزديك به متقاضيان تحويل خواهد شد.

ويسي در مورد طرح ۶۷۲ واحدي گفت: اين طرح كه در جاده سقز واقع شده پيشرفت ۹۰ درصدي دارد و اميدواريم با رفع پاره‌اي از مشكلات از جمله اختلاف پيمانكار و تعاوني‌ها تا پايان سالجاري به متقاضيان تحويل شود.

مدير ساختمان و مسكن راه و شهرسازي كردستان در ادامه عنوان كرد: آخرين طرح مسكن مهر بانه، طرح ۵۳۰ واحدي جاده بویین است كه بدليل برخورد با موج گراني مدت ۲ سال متوقف شده بود كه اكنون فعال شده ولي فقط ۲۸۸ واحد آن متقاضي دارد كه واحدهاي داراي متقاضي تا پايان سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.