شناسهٔ خبر: 134575 - سرویس استان‌ها

در جشنواره روابط عمومی های استان مطرح شد؛

کسب عنوان شایسته تقدیر توسط روابط عمومی راهداری استان همدان

علی صارمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، در بین روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان، عنوان《شایسته تقدیر》 را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، 《علی صارمی مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان》 در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی که با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در محل استانداری برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح اهدایی از سوی استاندار همدان آمده است:

روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان مردم و نهادها، از حیاتی ترین و ضروری ترین بخش سازمان ها به شمار می رود و نقش اساسی در توسعه کشورها ایفا می کند. در نظام اسلامی توجه به افکار عمومی و تعامل دو طرفه، یک اصل اخلاقی و مهم محسوب شده و این وظیفه را بنا به منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، افسران جهاد تبیین و مدیران روابط عمومی عهده دارند.

بر این اساس دولت انقلابی و مردمی سیزدهم با هدایت حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، عزمی راسخ و اراده ای محکم در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، با تکیه بر خواست مردم دارد و مدیران روابط عمومی را به عنوان پیشاهنگ، روانه میدان فضای جنگ ترکیبی نموده است. به همین منظور ضمن قدردانی از زحمات شما و تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه کسب عنوان "شایسته تقدیر" در ارزیابی عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان همدان (سال ۱۴۰۱) را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت و بهرورزی روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)  مسئلت می نمایم.