شناسهٔ خبر: 134706 - سرویس استان‌ها

دومین جلسه شورای مسکن استان کرمان با حضور استاندار برگزار شد

کرمان با حضور استاندار کرمان دومین جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان ،سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و مدیران اجرایی مربوطه استان دومین جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه حافظی یکبار دیگر ضمن اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن فقط مختص راه و شهرسازی نیست و دستگاه های اجرایی مربوطه دیگر نقش سازنده و موثر در این مهم دارند ،گفت: متاسفانه بعد از گذشت دو سال هنوز در استان کرمان شاهد این هستیم که برخی از دستگاه های اجرایی در کنار راه و شهرسازی نیستند.

وی همچنین اشاره کرد: در کل استان کرمان تا به این لحظه ۴۶۷۸۳ نفر تأیید نهایی شده اند و ۱۳۶۰۲ نفر واریز وجه داشته اند و این به این به گونه ای است که برنامه ابلاغی ما در استان کرمان ۱۲۸۷۵۶ نفر است.

حافظی ادامه داد: در سال جاری پروژه های ۶۴ واحدی مسکن مهر بافت ،۶۴ واحدی مسکن مهر راه و مسکن کرمان و ۶۴ واحد از پروژه ۱۹۲ واحدی بیلوکارا بهزیستی افتتاح خواهد شد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: به مناسبت فتح خرمشهر آیین افتتاح ۵هزار ۸واحد از نوسازی بافت های فرسوده شهری در ۶۷شهر کشور که سهم استان کرمان ۱۲۱ واحد می‌باشد روز پنج شنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این جلسه در عصر روز دوشنبه مورخ ۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.