به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسین عاشوری قائم مقام مدیر عامل شرکت راهآهن صبح امروز شنبه ششم خردادماه به همراه مدیر کل اداره برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری از سامانه صدای مسافر(۵۱۴۹) بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتها، چالشها و عملکرد این واحد قرار گرفتند.
گفتنی است، سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان است.
این سامانه جهت ارائه اطلاعات به مسافرین در مورد برنامه حرکت قطارها، مراکز فروش بلیت، تعرفه و قوانین استرداد بلیط قطار، حمل خودرو و توشه، بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه های قطار و موقعیت جغرافیایی قطارهای در حال سیر و مشخصات قطار ها، پیگیری مشکلات مسافرین در هر لحظه از سفر و همچنین ثبت درخواست های مردمی (شکایت، پیشنهاد، انتقاد و تقدیر) در مورد قطارها، آژانس ها، ایستگاهها، بلیت و مامورین بوسیله تلفن، پیامک و ایمیل و پاسخگویی به آنها راه اندازی گردیده است و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافرین است.