شناسهٔ خبر: 135252 - سرویس استان‌ها

از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور،

۱۹۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه راهداری استان اصفهان می‌شود

۱۹۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه راهداری استان اصفهان می‌شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار موضوع سفر رئیس جمهور در حوزه راه‌ها مصوب شده است که در سه بخش روکش راه‌ها، رفع نقاط پر تصادف و راه‌های روستایی هزینه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه اظهار داشت: این اعتبارات برای سه سال در نظر گرفته شده است و بطور متوسط سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان در سه بخش روکش راه‌ها، رفع نقاط پر تصادف و راه‌های روستایی هزینه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با این اعتبارات تحولی در وضعیت راههای استان ایجاد شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: یکصد میلیارد تومان هم برای نگهداری راه‌های این استان مصوب شده است.

دادخواه با بیان اینکه بیشترین تصادف‌های استان واژگونی و خروج از محور به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده است، خاطرنشان کرد: بخشنده کردن و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها از سال گذشته با استفاده از اکیپ‌های امانی و با اولویت محورهای شریانی و پر تردد در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این طرح در بیش از ۹۰ درصد راه‌های پر تردد و شریانی استان انجام شده و در حال تکمیل است و تنها بخشی از محور نایین به خور باقیمانده که ماشین آلات همچنان مشغول کار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این طرح در سایر محورهای و راه‌های اصلی، دو طرفه و فرعی نیز انجام خواهد شد تا اصفهان راه‌های ایمن تر و با زیبایی و منظر مورد قبول برای مردم داشته باشد.