شناسهٔ خبر: 135451 - سرویس استان‌ها

در راستای پیگیری مسائل مردمی؛

سلسله دیدارهای چهره به چهره مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اصفهان با مردم

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان اصفهان با مردم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان لنجان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همزمان با سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان لنجان، میزخدمت حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان دایر شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط در ادامه برنامه سفر شهرستانی خود، با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان لنجان، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این ملاقات اظهار داشت: این دیدار چهره به چهره در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم شهرستان لنجان و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان برنامه‌ریزی شده است.  

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای و هرهفته به شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.  

قاری‌قرآن بیان داشت: پیگیری و پاسخگویی مطالبات مردم به صورت حضوری و رسیدگی به مشکلات آنان از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به طور مستمر ادامه دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این تمهید، پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه نامه‌های اداری و پرونده‌های متقاضیان، با در نظر گرفتن جهات قانونی، دستورات لازم را برای گره‌گشایی و پیگیری مشکلات مردم خطاب به معاونین این اداره‌کل صادر کرد.