به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،«هادی پورموسایی» بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، در حاشیه میز خدمت راهداری که در مسجد صاحب الزمان شهرستان سیریک برگزار شد گفت: این میز خدمت در راستای ارتباط مستقیم مردم با مدیران ،بایستی مستمر برگزار شود.
بازرس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: مدیران تلاش دارند مسایل و مشکلات مردم را پس از دریافت در همان میز خدمت حل کنند و اگر نیاز به زمان بیشتری داشت در اولین فرصت موضوع رفع و نتیجه به مردم اعلام شود. وی ارتباط مدیران با مردم را به عنوان شاخصی مهم در ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم مدیری که خود را از مردم نداند و در بین مردم نباشد، جایی ندارد و همه باید در خدمت به مردم به صورت جهادی عمل کنیم.