حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره برپایی میز خدمت در استان آذربایجان شرقی توضیح داد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در دور دومین سفرهای استانی به آذربایجان شرقی با ۵۳ مدیر ملی و ۲۸ مدیر استانی به مدت ۳ روز پاسخگوی مردم بود.
مذنب خاطر نشان کرد: مدیران در حوزههای شهرسازی، املاک، نهضت ملی مسکن، راهداری و حمل ونقل جادهای، شهرهای جدید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، بانک مسکن، بنیاد مسکن، نظام مهندسی، راه آهن، معاونت شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری متشکل از ۱۴ تیم در میز خدمت مستقر شدند.
وی اظهار کرد: تا کنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست ثبت شده و چندین مطالبه گروهی چند صد نفره داشتیم که با همفکری و درایت همکاران مشکلات بررسی شده است.
مذنب گفت: امیدواریم مسائل مردم در حوزههای وزارت راه و شهرسازی با دستوراتی که صادر شده برطرف شود که البته نیازمند پیگیری ادارات استانی هم هست.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: بعد از حدود دو ماه تمام این دستورات پالایش و بررسی میشود تا اگر به نتیجه نرسیده بود، مورد پیگیری و مطالبه قرار گیرد.