شناسهٔ خبر: 13682 - سرویس استان‌ها

تقدیر شهردار قزوین از مدیر راهداری استان قزوین

تقدیر شهردار قزوین شهردار قزوین از زحمات جواد حق لطفی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین قدردانی نموده و از همکاری و تعامل این اداره کل با شهرداری در راستای بهره برداری از پل نخبگان و اتحاد مدیریت شهری تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، شهردار قزوین از زحمات جواد حق لطفی مدیر راهداری این اداره کل قدردانی نموده و از همکاری و تعامل این اداره کل با شهرداری در راستای بهره برداری از پل نخبگان و اتحاد مدیریت شهری تقدیر به عمل آورد.

نصرتی در رابطه با اهداف ساخت و راه اندازی این پروژه بیان کرد: این پروژه از ابتدای سال ۹۲ آغاز شده و در راستای روانسازی تردد و جلوگیری از بروز ترافیک در خیابان های شهر به ویژه ساماندهی ورودی ‌های شهر از اتوبان قزوين- زنجان به بهره برداری رسید.

وی در این راستا افزود: زحمات صادقانه، تعامل و همکاری شایسته حق لطفی و مجموعه همکاران تلاشگر ایشان در حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در عرصه سازندگی شهری قابل تقدیر بوده و امید است با ارایه این همدلی ها و همکاری ها و در سایه خداوند متعال شاهد بهبود روز افزون خدمات ارایه شده به همشهریان عزیز خود باشیم.