شناسهٔ خبر: 137246 - سرویس جاده‌ای

رونمایی از سایت و نرم‌افزار جدید مرکز مدیریت راه‌های کشور

منصور فخاران سایت و نرم‌افزار ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه‌های کشور با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با هدف بهبود ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه های این سازمان در خصوص سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه‌ها گفت: با توجه به تمایل روزافزون به استفاده از درگاه‌های اینترنتی و نیاز به استفاده از قالب‌های جذاب، استاندارد و به روز دنیا، با بررسی مشکلات و نواقص، سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ (اپلیکیشن) جدید مرکز مدیریت راه‌های این سازمان بازنگری و بازطراحی شد و با امکانات و قابلیت‌های به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده گفت: قابلیت نمایش تصاویر تمام محورها در یک قاب (شبیه سازی wall map سالن عملیات این مرکز )، بهسازی رابط کاربری در راستای افزایش جذابیت بصری سایت، بازطراحی آیکن و لوگوهای سایت، ایجاد نقشه راه‌های کشور با قابلیت نمایش تمام عوارض جغرافیایی و امکان مشاهده تصاویر یک محور خاص پس از مسیریابی از جمله تغییراتی است که در سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ (اپلیکیشن) انجام شده است.

فخاران ارتقا و بهبود سایت از لحاظ شکل و چیدمان ظاهری، بروزرسانی صفحه اختصاصی کریدورهای مهم کشور، قابلیت ثبت نام کاربر در سایت جهت دریافت خدمات مازاد، بهبود صفحه اخبار و اطلاع رسانی و طراحی نقشه مترویی راه های کشور برای اولین بار در سامانه ۱۴۱ را از دیگر قابلیت‌های این سامانه ذکر کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ابراز امیدواری کرد ایجاد سایت و اپ جدید مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، گامی ارزشمند در جهت بهبود ارائه خدمات دانش‌بنیان و مردم پایه و ایجاد رضایت عمومی باشد.