شناسهٔ خبر: 13813 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر:

نوآوری در اجرای پروژه‌ها دلیل برتری غرفه راه و شهرسازی ایرانشهر بود

پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته برجستگی حضور اداره راه و شهرسازی ایرانشهر در پنجمین نمایشگاه راه وشهرسازی و صنایع وابسته که منجر به معرفی این اداره به‌عنوان یکی از غرفه‌های برتر نمایشگاه شد، می‌تواند به دلیل نوآوری در پروژه‌های اجرا شده باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این موضوع در بیان مصادیق نوآوری در فعالیت‌های حوزه تحت مدیریت خود، ساخت پل‌های بزرگ و خاص را یکی از این مصادیق برشمرد و گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت ما حوزه باران خیز، سیل‌گیر و کوهستانی است و تابستان‌ها باران‌های موسمی شدید داریم نیازمندیم که در پروژه‌های راهسازی پل‌های بزرک و خاص بسازیم.

ایوب کردانجری اضافه کرد: منظور از پل بزرگ و خاص، پل‌های به دهنه ۱۵۰ تا ۵۰۰ متر است. از جمله پل‌های دارای پایه‌های شمعی و پل‌های خرپایی که پارسال بزرگترین پل خرپایی کشور در محدوده ما افتتاح شد. درحال حاضر نیز ۲ پل خاص آماده افتتاح است.

وی دومین مصداق در نوآوری را استفاده از آسفالت حفاظتی ذکر کرد که با این روش حداکثر کیفیت با صرف حداقل هزینه فراهم می‌شود.

کردانجری ادامه داد: هم اکنون ۵۰۰ کیلومتر جاده که با دستگاه‌های روز آسفالت حفاظتی شده است نیز جزو پروژه‌های آماده افتتاح است که در سفر وزیر راه و شهرسازی به منطقه به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

پنجمین نمایشگاه راه وشهرسازی و صنایع وابسته  از ۶ الی ۹ آبان ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد که غرفه اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر  به دلیل حضور فعال و تلاش برای انتقال پیام‌های سازمانی به عنوان یکی از غرفه‌های برتر شناخته شد.

همچنین شرکت تراورس، شرکت پارس چگالش، انجمن سرمایه‌گذاری آزادراه‌ها و سامانه شهراه بر اساس شاخص حقوق شهروندی و کارآمدی شهروند و دسترسی برتر مردم به اطلاعات مورد نظر در حوزه وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به دلیل تلاش مجدانه در تجلی شعار نمایشگاه و خلق جلوه‌های ویژه رعایت حقوق شهروندی در غرفه‌سازی مانند برداشتن نمادین مرز غرفه و بازدید کننده، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به دلیل تجلی آشکار شعار نمایشگاه، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل توجه ویژه به شعارهای حقوق شهروندی و تجلی شعار نمایشگاه در غرفه‌آرایی و غرفه‌سازی به ویژه بخش آنلاین تصاویر جاده‌های کشور (سامانه ۱۴۱)، روابط عمومی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به دلیل تجلی تصویری شعار نمایشگاه و توجه ویژه به این شعار در غرفه‌آرایی، اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و اداره‌کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی به دلیل حضور فعال و تلاش برای انتقال پیام‌های سازمانی غرفه‌های برتر این نمایشگاه معرفی شدند./