شناسهٔ خبر: 13915 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی:

با صدوراعتبارنامه‌ها هیات مدیره جدید سازمان‌های نظام مهندسی کار خود را آغاز می‌کنند

حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته جاری با صدور اعتبارنامه‌های مورد نیاز، اعضای جدید هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی در ۳۱ استان کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حامد مظاهریان در گفت و گو با ایرنا، افزود: با آغاز به کار اعضای جدید هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی در سراسر کشور، منتخبین باید زمینه‌های اجرایی شدن شعارهای خود را در این دوره از انتخابات عملی کنند.

وی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی، یادآور شد: مشارکت و استقبال مهندسان از این انتخابات مشابه ۳ دوره قبل بوده اما انتخابات این دوره با هیجان بیشتری برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: سازمان های نظام مهندسی بزرگترین تشکل تخصصی غیردولتی کشور است و وظایف این تشکل در حوزه ساخت و ساخت کشور توسط هیات مدیره این سازمان ها در ۳۱ استان انجام می شود.

یادآور می شود، در هفتمین دوره انتخابات سازمان های نظام مهندسی در کشور که روز ۱۶ مهرماه سال جاری برگزار شد ۳۶۷ نفر به عضویت جدید ۹ تا ۲۵ نفره هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی در سراسر کشور انتخاب شدند.

مطابق قانون انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیش از ۳۰۰ هزار نفر عضو هر سه سال یکبار برگزار می شود و در این دوره حدود دو هزار و ۴۶۴ نامزد تایید صلاحیت شده برای انتخاب در ۳۱ استان با یکدیگر رقابت کردند.