شناسهٔ خبر: 139570 - سرویس استان‌ها

با حضور مشاور رئیس راهداری کشور؛

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان شد

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مهرداد آهکی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، در مراسمی با قدردانی از تلاش ها و خدمات جهادی صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان، مهرداد آهکی به عنوان مدیرکل جدید این اداره در استان همدان معرفی شد.

مشاور رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در این مراسم گفت: استان همدان یکی از محورهای ارتباطی مهم اتصال استانهای غربی کشور به مرکز و همچنین محل رفت و آمد زائران اربعین است به گونه ای که 70 درصد تردد زائران اربعین از این مسیر انجام می شود.

قربانی افزود: وضعیت راههای ارتباطی استان همدان به لحاظ توسعه کمی و کیفی مطلوب است.

فرزاد تیموری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان هم در این مراسم گفت: در سالهای گذشته در استان همدان برای رفع نقاط حادثه خیر، آشکار سازی و ایمن سازی محورهای ارتباطی، اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شده که موجب کاهش حوادث و تلفات جاده ای و انسانی شده است.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم به ایمن سازی جاده های استان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری پلیس راه استان در نوروز ۱۴۰۱-۱۴۰۲ توانستیم رتبه سوم را در کاهش تصادفات جاده ای در کشور کسب کنیم.

صفر صادقی راد با اشاره به نصب روشنایی در جاده های استان افزود: خوشبختانه توانسته ایم با حداقل اعتبارات ۸۰ درصد روشنایی جاده ها را اجرایی کنیم.

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز در این مراسم موفقیت سازمان راهداری را نتیجه همدلی و همراهی مدیران و کارکنان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با همدلی مجموعه راهداری و مساعدت استاندار و دیگر مسئولان اجرایی استان، شاهد توسعه راه‌های استان خواهیم بود.

مهرداد آهکی خدمت صادقانه و کوشش مستمر برای تحقق اهداف پیش بینی شده را مهمترین وظیفه مدیران برشمرد و افژود: به عنوان خدمتگزار، به نظام و مردم مدیون هستیم.

گفتنی است، مهرداد آهکی مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان، پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بوده است.