شناسهٔ خبر: 14017 - سرویس جاده‌ای

آغاز بازدید جهانگیری و آخوندی از قطعه یک آزادراه تهران شمال

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از قطعه یک آزادراه تهران شمال بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از قطعه یک آزادراه تهران شمال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه ۱۳ آبان با حضور در قطعه یک آزادراه تهران شمال از این قطعه بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی آن قرار گرفتند.

در این بازدید محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، احمدی نوری معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سید حسین هاشمی استاندار تهران، احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس و نوشهر، محمد سقایی نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی٬ ابوالفضل باقرنیا مدیرکل راه و شهرسازی البرز و اعتمادی مدیرعامل شرکت آزادراه تهران شمال٬ معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

مهران اعتمادی مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال در ابتدای این بازدید، توضیحاتی درباره روند پیشرفت قطعات چهارگانه تهران- شمال به معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد./