شناسهٔ خبر: 141272 - سرویس استان‌ها

ثبت بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز

ثبت تماس با سامانه 141 رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون ۶۸۶ هزار ۷۸۳ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده، گفت: از این تعداد ۲۷ هزار و ۲۶۳ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز) علی شادفر رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز، با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون ۶۸۶ هزار ۷۸۳ تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.

شادفر تصریح کرد: طی این مدت ۲۷ هزار و ۲۶۳ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای در این بازه زمانی ۹ تماس در هر ساعت بوده است.