شناسهٔ خبر: 141508 - سرویس استان‌ها

اولین جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت سال ۱۴۰۲ در راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اولین جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت سال ۱۴۰۲ به ریاست معاونت توسعه‌ مدیریت و منابع انسانی و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی، معاونین، روسا و برخی کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، مهدی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن تشریح و ارایه گزارش اجمالی از اقدامات اداره کل به رضوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و حاضران، نکات و مشکلاتی را در خصوص بهبود استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود اعلام و راهکارهایی مطرح کرد.

 آسیب شناسی شاخص اجرای طرح نظرسنجی از طریق کد دوبعدی، آسیب شناسی شاخص جوانی جمعیت و بررسی چگونگی تمهید مهد کودک برای فرزندان کارکنان و آسیب شناسی جوانی جمعیت و بررسی شرایط دورکاری برای مادران سه دستورکار این جلسه بود.

 رضوی نیز در این جلسه با استماع کامل نظرات حاضران، وجود برخی مشکلات در سامانه های اجرایی را اذعان و خواستار ارایه پیشنهادات جهت انعکاس و رفع مشکلات و گلوگاه های نرم افزاری در راستای دستور جلسه شد.

 گفتنی است در این جلسه فاضلی رییس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری و مولوی مسیول پیگیری مصوبات جوانی جمعیت به ارایه گزارشات تخصصی پرداختند.