شناسهٔ خبر: 141659 - سرویس وزارتی

مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

تبیین نقشه راه اجرای تکالیف قانونی حجاب و عفاف

جلسه سیدجودی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی از تبیین نقشه راه جهت حسن اجرای تکالیف قانونی حجاب و عفاف در حوزه های عمومی و تخصصی در سلسله جلسات حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری سلسله جلسات درخصوص مبحث حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی  و برنامه‌ریزی نهایی رویداد حکمرانی تعالی حجاب با حضور تعدادی از اعضای ستاد حجاب و عفاف کارگروه های تخصصی خبر داد.

سیدجوادی اعلام کرد: از مهم‌ترین محورهای این جلسه می‌توان به تبیین نقشه راه جهت حسن اجرای تکالیف قانونی حجاب و عفاف در حوزه های عمومی و تخصصی و حضور باشکوه در مراسم ستاد عالی حجاب وعفاف (وزارت کشور) اشاره کرد.

وی افزود: با توجه با صحبت‌ها رضایی، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مبنی بر لزوم طرح مساله حجاب وعفاف و فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مناسب، عملکرد صحیح کارگروه های تخصصی الزامی است.

جلسه اصلی ستاد حجاب وعفاف در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ با موضوع سیاستگذاری و هم اندیشی ستاد حجاب و عفاف به ریاست محمدعلی زهره ای جانشین ستاد حجاب و عفاف وزارت متبوع و همه اعضاء از جمله معاونین وزیر و مدیران عامل و رؤسا، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و اعضای شورای فرهنگی و... برگزار شد و طرح‌های آماده شده اجرای نقشه راه ستاد حجاب وعفاف وزارت و همچنین بررسی روند اجرایی نمودن تکالیف دستگاه عملیاتی است.