شناسهٔ خبر: 142186 - سرویس استان‌ها

دیدار صمیمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با جمعی از بازنشستگان

گیلان- نشت صمیمی با بازنشستگان به منظور احترام وتکریم بازنشستگان، نشست صمیمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با جمعی از بازنشستگان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در دیدار با جمعی از بازنشستگان این اداره کل که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار گردید، بازنشستگان را از برکات راه و شهرسازی دانست که جوانی و عمر خود را با کمترین امکانات آن زمان با تلاش و فداکاری و ایثار، صرف خدمت صادقانه به اداره و در نهایت مردم عزیز کردند و در حال حاضر هر خدمتی که نیاز باشد باید برای این عزیزان فراهم شود.

فلاحتگر افزود: ارتباط مستمر با بازنشستگان و بهره گیری از دانش و تجربه آنها، راهگشای مسیر درست خدمت و دستیابی به موفقیت‌های سازمانی و زندگی شخصی خواهد بود. برهمین اساس باید وجود آنها را در کنار خود پاس بداریم تا دعای خیرشان بدرقه راه و طی طریق به سوی قله های موفقیت باشد.

وی با بیان اینکه خدمت به همکار بازنشسته یک سنت حسنه است، گفت: بازنشستگان این اداره کل ازجمله نیروهایی بودند که بزرگترین سرمایه زندگی یعنی عمرگرانمایه شان را در راه خدمت صرف کرده اند و این انسانهای خدوم اکنون باید درسن بازنشستگی بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

فلاحتگر عزتمندی سپیدمویان و بازنشستگان را از آن جهت دانست که این افراد رسالت انسانی خود را در طول سال های خدمت به درستی و شایستگی انجام داده اند و هم اکنون با انبوهی از تجربه گرانسنگ در کنار دیگر افراد جامعه به زندگی ادامه می دهند.

وی تأکید کرد: سرکشی و شناسایی نیازهای بازنشستگان از ضروری ترین اقداماتی است که کانون بازنشستگان باید به صورت مرتب به آن پردازد؛ اگر کسالتی بر بازنشسته ای عارض شد، تلاش شود تا با ارائه خدمات درمانی و فراهم کردن تمهیدات لازم از آلام روحی و جسمی او، کاسته شود.

گفتنی است: در این نشست هریک ازبازنشستگان ضمن تبریک به سرپرست جدید اداره کل و ابراز خرسندی از اینکه وی از بدنه این دستگاه انتخاب شده است، به مرور خاطرات خود پرداختند.