شناسهٔ خبر: 142629 - سرویس جاده‌ای

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

تردد ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و ترافیک سنگین در محور چالوس خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری امروز چهارشنبه یکم شهریورماه را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل کندوان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده میانک گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین درآزادراه تهران - شمال محدوده‌های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد و گفت: محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده آب اسک دارای ترافیک نیمه سنگین است.

معصومی با بیان تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی در ادامه از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده چیتگر و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده گلدشت خبر داد.

معصومی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور پاکدشت - تهران محدوده خاورشهر و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

به گفته روشنی محور مسدود غیر شریانی  گیلانغرب – سومار است.