به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های یزد از بهرهبرداری سامانه هوشمند ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین المللی یزد خبر داد.
دهقان منشادی با اعلام این خبر افزود: این سامانه در خصوص ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی و دریافت نظرهای مسافران در جهت بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع در فرودگاه بین المللی یزد، به بهره برداری رسید.
وی گفت: با توجه به اینکه انعکاس نظر مسافران کمک شایانی به ارتقا و بهبود خدمات فرودگاهی خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ این سامانه بهصورت چند مرحله ای طراحی شده که شامل ۱۵ کنسول کلیدی، ۴ کنسول رضایت سنجی لمسی و ۳۸ کنسول دیجیتالی در فرودگاه بین المللی یزد نصب شده است.