شناسهٔ خبر: 142773 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان: 

الحاق ۳۲ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان چادگان در انتظار بررسی است

شهاب ایمری رییس اداره راه وشهرسازی چادگان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: الحاق ۳۲ هکتار زمین به محدوده‌های شهری این شهرستان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، طرح جوانی جمعیت و ...در انتظار بررسی است.  

شهاب ایمری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه شهر چادگان ۵.۷ هکتار زمین دولتی داخل محدوده داشت که بدلیل تعداد بالای متقاضیان جوابگوی نیاز طرح نهضت ملی مسکن نبود، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اراضی ملی را شناسایی کردیم که الحاق ۲۲ هکتار زمین به شهر چادگان و ۱۰ هکتار به محدوده شهر رُزوه در کارگروه تلفیق و امور زیربنایی استان تایید شده است.  

وی افزود: الحاق این ۳۲ هکتار زمین به محدوده‌های شهری شهرستان چادگان هم اینک در انتظار تصویب در شورای عالی برنامه ریزی و منوط به پاسخ استعلام آبفا است زیرا در خصوص این موضوع در جلسه کارگروه امور زیربنایی، بر تضمین تامین آب شرب تاکید شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: در این میزان اراضی، علاوه بر تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۹۲ نفری که در طرح جوانی جمعیت در شهرهای چادگان و رُزوه ثبت نام کردند و متقاضیان بهزیستی و ... تعریف شده است و به لطف خدا پس از الحاق، طی چهارسال آینده کمبود زمین نخواهیم داشت.   

به گفته ایمری، واگذاری اراضی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان چادگان بصورت تک‌واحدی و تک پلاکی انجام می شود.