شناسهٔ خبر: 142993 - سرویس استان‌ها

همزمان با دومین روز از هفته دولت؛

میزخدمت راه و شهرسازی استان اصفهان در مصلی نماز جمعه استان و شهرستان‌ها برگزار شد

عکس میز خدمت اصفهان همزمان با دومین روز از هفته دولت، میزخدمت راه و شهرسازی استان اصفهان در مصلی نماز جمعه استان و شهرستان ها برگزار شد و در طی آن نمایندگان این اداره‌کل در سراسر استان به مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات مردمی رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با دومین روز هفته دولت در حاشیه برگزاری نماز جمعه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.  

در این تمهید میز خدمت این اداره‌کل و ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اصفهان نیز در محل مصلی نماز جمعه مرکز استان و هر شهرستان دایر شد.   

مردم مومن و انقلابی استان اصفهان با حضور در مصلی نماز جمعه و ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.   

در این ملاقات مردمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.   

عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی، پیرامون مسائل واگذاری اراضی ملی، مباحث مالکیتی، راهسازی، ترافیکی، طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری و برخی موارد مرتبط با شهرسازی بود که پس از بررسی مباحث از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، درخواست‌ها فی المجلس جهت رفع و سامان دهی، پیگیری و اعلام نتیجه شدند.